A közszolgáltatás egyhuzamban legalább 60 napra, de legfeljebb 1 év időtartamra szüneteltethető.
A szüneteltetés kérelmezhető azon az ingatlanon, amelynek használója azt legalább 60 napot meghaladó időtartamban, megszakítás nélkül nem lakja, nem használja, egyéb módon nem hasznosítja és az ingatlanban más részére sem lakhatást, sem egyéb hasznosítási lehetőséget nem biztosít és emiatt ott hulladék nem keletkezik. Szüneteltetés a szünetelés kívánt kezdő időpontja előtt legalább 30 nappal megelőzően kezdeményezhető.
Társasház és lakásszövetkezeti külön lapon nyilvántartott ingatlan, valamint a közös gyűjtőedényt használó ingatlanhasználók közössége esetén a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási résztevékenység igénybevétele akkor szüneteltethető, ha az Ingatlanhasználó saját használatú gyűjtőedénnyel rendelkező egyéni előfizető.
Tulajdonosváltozás bejelentésének kezdeményezése történhet személyesen ügyfélszolgálatunkon, e- mailben vagy postai úton. Az átíráshoz szükséges az ingatlan tulajdonjogát igazoló dokumentum (pl.: adásvételi szerződés, tulajdoni lap stb.) illetve honlapunkon a Letölthető dokumentumok között megtalálható Adatbejelentő lap és 2 db Adatkezelési nyilatkozat a megfelelő adatokkal kitöltve.
A Közösségi Előfizetők tekintetében maga a társasház, lakásszövetkezet minősül Ingatlanhasználónak. Ennek megfelelően a MOHU a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjról a számlát a társasház, lakásszövetkezet részére állítja ki.
A társasházak képviseletében a közös képviselő jogosult az adott lakóközösség nevében a hulladékkezelési közszolgáltatással kapcsolatosan eljárni.
A gyűjtő edényekben és az emblémás hulladékgyűjtő zsákban a vegyes háztartási és a háztartásihoz hasonló szilárd hulladék helyezhető el, így például a konyhai hulladék, papír, üveg, csomagolóeszköz, háztartási edény, kézi eszköz, rongy, söpredék, salak, hamu, korom, továbbá kisebb mennyiségű falomb, nyesedék.
A 120 literes gyűjtőedényben elhelyezhető települési szilárd hulladék maximális súlya 36 kg!
Nem háztartási szilárd hulladék (ezért TILOS a gyűjtőedényben és az emblémás zsákban elhelyezni) az
Az emblémás zsákban a keletkező többlethulladékot lehet elhelyezni. Ez vegyes települési hulladék lehet. Az emblémás zsák használata nem mentesíti a hulladékszállításra kötelezettet a szabvány gyűjtőedény használata alól.
A vállalkozások is kötelesek hulladékkezelési szerződést kötni valamennyi telephelyükre.
A vállalkozás nevében az aláírási jogosultsággal rendelkező személy egy bélyegzővel együtt a központi telephelyünkön kötheti meg a vállalkozás kommunális hulladékkezelési szerződését 120, 240, 1100 literes vagy nagyobb űrtartalmú edényzetre.
Igény esetén üzletkötőnk előzetes telefonos egyeztetés (06-32-440-366) után személyesen is felkeresi a vállalkozás aláírási jogosultsággal rendelkező képviselőjét.
A vállalkozások is kötelesek hulladékkezelési szerződést kötni valamennyi telephelyükre.
A vállalkozás nevében az aláírási jogosultsággal rendelkező személy egy bélyegzővel együtt a központi telephelyünkön kötheti meg a vállalkozás kommunális hulladékkezelési szerződését 120, 240, 1100 literes vagy nagyobb űrtartalmú edényzetre.
Igény esetén üzletkötőnk előzetes telefonos egyeztetés (06-32-440-366) után személyesen is felkeresi a vállalkozás aláírási jogosultsággal rendelkező képviselőjét.
A VGÜ Nonprofit Kft. telephelyén a szállítási részlegnél (személyesen, telefonon, faxon, illetve e-mailben) lehet megrendelni hétfőtől-péntekig 8 00 – 12 00 óráig.
Elhullott házi kedvencek kegyeleti hamvasztása - egyedi árajánlat alapján - a Kotyházapusztai Hulladékkezelő Központban (06-32-511-025) történik. Előzetes telefonos egyeztetést igényel.
VGÜ Salgótarjáni Hulladékgazdálkodási és Városüzemeltetési Nonprofit Kft.
3100 Salgótarján, Kertész u. 2.
Hulladékgazdálkodással kapcsolatos ügyek:
+36 1 776 7777
Egyéb ügyek: +36 32 440 366